Klantvriendelijk?

november 15, 2018 in Interifleur door Interifleur_Advies

Inmiddels is Interifleur weer een maandje verder met het renovatieproject. De lange periode van slopen ligt achter ons en de opbouw is begonnen. Na het vernieuwen van alle leidingen en elektrische bedrading gingen alle gaten in vloeren, wanden en plafonds weer dicht. Er is een dakkapel geplaatst en het stukwerk is klaar. Daarna leverde de tegelzetter perfect werk af.

Omdat Interifleur werkt met de beste vakmensen, duidelijke afspraken maakt en korte lijnen hanteert, loopt het project tot nu toe volgens het tijdsplan.

Tijdens het project ontdekte Interifleur iets bijzonders. Klantvriendelijkheid heeft niets te maken met het soort winkel. Een woonwinkel met een ‘duur’ imago, scoorde qua klantvriendelijkheid onder het vriespunt. Onze poging om daar een houten vloer te bestellen was een no go voor de verkoopster. Deze was eerst druk in gesprek met een jong stel en keurde ons met geen blik waardig. Nou ja, multi tasken is niet voor iedereen weggelegd, dachten wij. Maar na een koffiepauze van zeker een half uur was de mevrouw nog steeds in gesprek en draaide ons zelfs haar rug toe. Uiteindelijk ‘mochten’ we haar wat vragen over de vloer. Toen ze ons nogal uit de hoogte antwoordde, hielden we het voor gezien. Onze ervaring bij een ‘prijsbewuste’ winkel was daarna een verademing.  Een super enthousiaste meedenkende verkoopster stelde alles in het werk om aan de wensen van Interifleur te voldoen. Vanzelfsprekend werd deze winkel de leverancier van een prachtige houten vloer. We komen hier graag terug vanwege de klantvriendelijkheid en de lekkere koffie!